Sposób załatwienia sprawy:
Po prawidłowo wypełnionym zgłoszeniu w możliwie krótkim czasie dostaną Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z propozycją daty spotkania. Po zakończeniu wszystkich czynności serwisowych otrzymają państwo pocztą elektroniczną dokument potwierdzający zakończenie usługi i zamknięcia zgłoszenia. Przed przyjazdem serwisu należy przygotować wypełnioną kartę gwarancyjną z potwierdzeniem wykonania wymaganych przeglądów i zabezpieczyć dostęp do niesprawnego urządzenia. Równocześnie zobowiązani jesteśmy do poinformowania Państwa, iż niespełnienie tych warunków skutkować może odmową wykonania naprawy w ramach gwarancji. W konsekwencji zostaną Państwo obciążeni kosztami nieuzasadnionego wezwania serwisu.
DOKUMENTY serwisowe
Wraz z dostawą naszych wentylatorów otrzymają Państwo :
- Instrukcję Obsługi
- DTR - dokumentację techniczno rozruchową
- GWARANCJĘ
- fakturę
Prosimy sprawdzić, czy posiadacie Państwo wszystkie te dokumenty ...